dinsdag 19 augustus 2014

Ereader of Boek?



Er word mij veel gevraagd, wat ik nu fijner vind.
 Een E-reader of gewoon een boek?



Persoonlijk heb ik ze liever beide,
ik hou van Technologie maar ook van de geur van boeken. 
Klinkt heel raar, iknow. Maar boeken doet iets met me, ze maken me rustig en ontspannen.



* Een E-reader is ideaal als je onderweg bent,  
het is niet zwaar en je kan het overal mee naar toe nemen. 
Je hebt je favorieten boeken altijd bij de hand. *

Boeken staan zo leuk in je kast, het geeft een warme sfeer vind ik. 
Je pakt een boek van de plank, en gaat zitten. 
Je slaat pagina's helemaal om, om naar de volgende pagina te gaan.
Zelf vind ik dit veel ontspannender dan een E-reader. 




Dus probeer het uit, wat jij fijner vind lezen. Boeken of een E-reader.

Heb/Wil je geen E-reader? Maar heb je wel een smartphone, zonder Ebook app?
Download dan UB Reader deze heb ik op mijn telefoon, en ben er erg over te spreken!
Makkelijk te gebruiken, en gratis te downloaden.

Like the Post? Do share with your Friends.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

IconIconIconFollow Me on Pinterest

Blogger news

What's Hot