vrijdag 3 oktober 2014

Weer een lekker middagje

Gister mijn vriend overgehaald, om mee te gaan naar de kringloop. Had stiekem geen zin om alleen te gaan haha. Maar hij ging gezellig mee, dus de schoenen aangetrokken en er lekker naar te gewandeld.

Eenmaal aangekomen, ging ik gelijk naar de boeken en vriendlief ging even rondkijken, Ik heb iets van 15-20 minuten bij de boeken gestaan, aangezien er net weer een nieuwe lading boeken binnen was. Dus moest alles even bekijken haha.
Maar al met al, ben ik zeer tevreden over mijn nieuwe aanwinsten =D


6 boeken voor €2. En ze zien er allemaal uit, als nieuw. Bij een boek zat er nog de bon in, en die was van begin dit jaar. Dus ze zijn erg goed met de boeken om gegaan, De medewerkers van de Kringloop zeiden ook al, dat deze lading als nieuw was. Aangezien ze er ook heel vaak krijgen dat boeken bijna uit elkaar vallen.

Kortom, weer een geslaagde dag. Ze moeten nog wel even wachten, aangezien ik nog met 2 andere boeken bezig ben. Maar ze staan al op de 'Te lezen' plank.

Like the Post? Do share with your Friends.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

IconIconIconFollow Me on Pinterest

Blogger news

What's Hot