maandag 15 september 2014

Rondje Den Berg

Foto van : www.vvvgeertruidenberg.nl

Gisteren was hier in het dorp een grote markt, zelf was ik daar nog nooit geweest ook al woon ik er. Heel raar eigenlijk haha, maar we kwamen aan bij de 1e kraam. En het was gelijk raak, 1500 boeken wachtend om gelezen te worden. Dus ik mijn vriend even apart gezet, want als hij moet kiezen gaat het niet goed haha. In totaal heb ik ongeveer 45 minuten bij de boekenkraam gehangen. Ik kon er gewoon niet uitkomen, welke boeken ik graag zou willen lezen. Gelukkig ben ik eruit gekomen, en heb wat mooie boeken gevonden.


2€ per boek, 3 voor 5€.

Zoals je kan zien, goede titels & auteurs. Kan niet wachten om ze te gaan lezen!

Like the Post? Do share with your Friends.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

IconIconIconFollow Me on Pinterest

Blogger news

What's Hot