vrijdag 26 september 2014

Pakketje is binnen!

Woehoe, me boeken zijn eindelijk binnen. Ze zijn op 24/9 besteld, en ze kwamen op 25/9 binnen. Helaas had ik toen geen tijd om een update te geven, maar dat doe ik bij deze.

Netjes verpakt in een doosje, en afgegeven door de pakket man. =D
Boeken binnen =D
Meteen open gemaakt natuurlijk, en wat ben ik blij met me boeken! Jullie zulle je nu wel afvragen, welke boeken?

The Stand & Het Afscheid


The Stand van Stephen King, en Het Afscheid van Jenna Blum en Sarah McCoy. Was al een tijdje benieuwd naar de boeken. Dus gewoon besteld. Toen ik Het Afscheid zag, dacht ik wel van 'oo dat is best dun' maar daar maak ik me niet meer druk om. Ik had ze besteld van Bol.com, The Stand was, € 8,49 en Het Afscheid €7.50. Dus met de verzendkosten ongeveer €17. 


Maar de zelfde dag, kwam mijn vriend aan met nog 2 boeken speciaal voor mij. Was echt een grote verassing,
maar was er erg blij mee. 

 
Dus ik kan weer een tijdje vooruit! Als ik een van de boeken gelezen heb, volgt er weer een recensie.






Like the Post? Do share with your Friends.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

IconIconIconFollow Me on Pinterest

Blogger news

What's Hot